loading...
وبسایت تفریحی گرگان فان
تبلیغات
آخرین ارسال های انجمن
reza بازدید : 140 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)


برنده کارت شارژ 5 هزار تومانی این ماه

ریحانه یوسفی از مازندران با شماره 578****0930


"آرامش "و "صبر"


رد پای خدا در زندگی ست

آرزو می کنم

زندگیت پر از رد پای خدا باشد...



حالا اینم بقیه اس ام اس های ارسالی شما :


آتنا سعیدی از شوش :

گفتی دوستم داری به اندازہ قطرات بارانی که بر روی صورتت میریزد ومن ھم دوستت دارم بدون توجه به چتری که روی سرت گرفتی...


یزدان محمدی از تهران :

تـو هم تلخ بودی
تلــخ !
درست مثل قطره های فلج اطفالی
كه در كودكی به خوردم می دانند !
غافل از اینكه این بار
تلخی تــو دلم را فلــج كرد ...! 


امیر سروشی از بابل :

خداوندا
به تو محتاجم هر لحظه ، هر روز
هر ثانیه که نفس میکشم محتاجتم
من بی تو ناتوانم لحظه ای نظر از من بر ندار


مرضیه توکلی از بوشهر :

هی” سونی ” فک کردی خیلی شاخی گوشی ضدآب میسازی؟
هر موقع تونستی گوشی بزنی که راحت از جیب دربیاد اون وقت بیا قد قد کن


بقیه این اس ام اس ها در ادامه مطلب . . .

محمد حمدی از گلستان :

دود سیگارم را هزاران بار به تو ترجیح می دهم
کم رنگ است ولی دورنگ نیست


محسن بهروزی از روستای گهراز :

دونن آخشام چاغی سنسیز منی آغلاتی یاغیش/ یادیما سالدی سنی مطلبینه چاتی یاغیش/ کوچه لر اولدو گوزومده ایله بیر آرپا چایی/منی سنسیز نئجه نیسگیل چاینا آتی یاغیش.


سجاد قلندر ایش از نوکنده :

باور کن!
هیچ ستاره ای قبل از آسمان متولد نشده نخ بادبادک نگاهت را پایین بیاور …
به من نگاه کن من اندازه ی همین آسمان برهنه
دوستت دارم…و…..و ….شاید کمی بیشتر از آن


سپهر احمدی از تهران:

بگذار لبهایـــــت برای بوسیدن باشد
چشمهایــــــت به اندازه ی کافی
حرف برای گفتن دارد…


محراب راد

دود میخیزد ز خلوتگاه من
کس خبر کی یابد از ویرانه ام ؟
با درون سوخته دارم سخن
کی به پایان میرسد افسانه ام ؟


میلاد شیبک از گرگان:

خاصیت دنیاست
در اوج داشتن و خوشبختی
دلهره ی ” از دست دادن ” پر رنگ تر است . . .


سروش رفیعی از علی اباد کتول:

مثل چینی :اگر میخواهی برای یک روز معذب باشی مهمانی کن و اگر می خواهی برای یک

سال معذب باشی پرنده نگاهدار و اگر می خواهی مادام العمر معذب باشی زن بگیر !!!


مهناز کوشکی از اصفهان:

امیدوارم روزت رو با یه دنیا امید، یه بغل آرزو

و یه عالمه انرژی مثبت شروع کنی…

صبح نازت بخیر نانازم


کیوان کیقبادی از رامسر :

گاهی وقت ها ادم کسی رو که دوستش داره توچند
ثانیه دلشو میشکنه منو بخاطر اون ثانیه ها ببخش . . .


مهدی عرب احمدی از گرگان:

گاهی وقت ها ادم کسی رو که دوستش داره توچند
ثانیه دلشو میشکنه منو بخاطر اون ثانیه ها ببخش . . .


سامر قجری از اندیمشک :

کـمـیّت مهم نیست !
کـیـفـیـت مهمه که توام نداشتــی !


برزو اردشیری از اهر:

چون دو سال است ازدواج کردم، دیگر از تروریست ها وحشتی ندارم


پوریا کوچک محلی از شهر جلین:

چون دو سال است ازدواج کردم، دیگر از تروریست ها وحشتی ندارم.


ابوالفضل رادمنش از کرج :
نمی دانم وقتی صدای اس ام اس شنیدی دوست داشتی کی باشه ؟
متاسفم که اون نیستم !
ولی بیشتر از اونی که منتظرش هستی بیادتم . . .


رویا صادقی از کرمان :

ﺧــﺪﺍﯾــــــﺎ 
ﺑﻪ ” ﺟﻬﻨﻤﺖ ” 
ﺩﯾﮕﺮ ﻧﯿﺎﺯﯼ ﻧﯿﺴﺖ ، 
ﻣﺎ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮ ﺭﺍ ﺑﻬﺘﺮ 
 ” ﻣﯿﺴﻮﺯﺍﻧﯿﻢ “  . . .

رضا میداوودی از آبادان :

بیچاره من که هوایِ تو را داشتم ،
اما تو آن را حبس کردی ،
نفس کشیدن بی هوا ممکن نیست . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 184
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 67
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 253
  • بازدید ماه : 408
  • بازدید سال : 6,787
  • بازدید کلی : 122,549